Czy Was tez wkurzają reklamy?

Firmy non stop snują domysły, jakie metody marketingowe stosować, żeby powiększyć grono potencjalnych klientów, aby pomnożyć zarobki korporacji. Obecnie reklama nie sprowadza się wyłącznie mediach typu: radio, lub tv. Poczynania promocyjne są obecnie wyjątkowo wielowątkowym mechanizmem i korzysta z wielu technik. Bardzo popularna zrobiła się promocja firmy w Internecie, a przede wszystkim jeden z jej odłamów tzw. social media marketing. Musimy wspomnieć, iż nie jest to natrętna forma reklamy, którą klienci omijają.
Social media to zabiegi na portalach skupiających społeczność w Internecie. Mającymi największą liczbę użytkowników i w związku z tym często wykorzystywanymi serwisami skupiającymi społeczność w Polsce są: Nasza Klasa, Twitter, Google+, Digart. Jest to metoda, która zaczyna się rozwijać. W naszym kraju mało, bo 5 % przedsiębiorstw przekonało się do social media. Bezsporny jednak jest oczywiście fakt, że jest to metoda bardzo przyszłościowa, gdyż Internet rośnie w siłę, a ilość jego użytkowników systematycznie rośnie. Istotne jest zaistnienie prowadzonej działalności na Facebooku, stworzenie tam fanpage’a i aktywne pozyskiwanie fanów. Kolejny sposób na promocję to tzw. custom publishing. Są to narzędzia reklamy, które w znakomity sposób kreują wizerunek marki. Klienci w sposób bardziej przychylny odnoszą się do takiej reklamy, ponieważ nie narzuca się ona klientowi, umożliwia wybór np. w kwestii polubienia fanpage firmy. To w gestii klientów jest decyzja, czy chcą otrzymywać informacje dotyczące firmy. Dlatego też ten typ promocji jest najskuteczniejszy.

Reklamy